torsdag, april 27, 2006

Sidste jordemoderbesøg

Så har vi været til sidste jordemoderbesøg.
Babyen har det godt. Den havde en fin hjertelyd, og dens hoved står helt fast i bækkenet nu. Det er rart at vide, så skal jeg ikke lægge mig ned hvis vandet går.
Hun skønnede den til 3400 g, og det er altså 500 g mere end den blev skønnet til for 9 dage siden! Godt nok af en anden jordemor, men alligevel. Synes ikke den behøver at blive mega meget større før den kommer ud!
Desværre sagde jordemoren, at selvom min livmoderhals var lidt forkortet, da jeg blev tjekket i lørdags, så kan der sagtens gå 14 dage endnu... Det kan selvfølgelig også ske i dag, men det kan sagtens først ske om 14 dage. Sukke. Det var jo ikke lige den besked, jeg havde sat næsen op efter, men babyen kommer vel ud, når den er klar.

1 Comments:

Blogger Fon & Jesper said...

Et STORT tillykke med pigen her fra os i Nord Vest. Vi glæder os til at hilse på den lille og de to nybagte forældre. Og vil gerne se fotos her på siden når den blir opdateret igen.

Knus Fon og Jesper

11:26 AM  

Send en kommentar

<< Home